Najczęstsze pytania
Jak mogę dokonać zwrotu towaru?

Wszystkie szczegóły opisane są w zakładce zwroty/reklamacje.

Czy jest możliwość zmiany adresu dostawy?

Zmiany adresu dostawy możesz dokonać przed wygenerowaniem nr listu przewozowego po uprzednim kontakcie na adres sklep@mkemporium.pl.

Czy jest możliwość zmiany formy dostawy?

Formę dostawy można zmienić tylko w przypadku zamówień z płatnością przy odborze, lecz nie później niż zostanie wygenerowany nr listu przewozowego.

Jaki jest średni czas dostawy?

Przesyłki są nadawane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Czas dostawy jest uzależniony od firmy transportowej.

Jaki koszt wysyłki?

Koszt wysyłki jest uzależniony od wybranej formy dostawy i wagi przesyłki. Ogólny koszt dostawy pojawia się w podsumowaniu zamówienia.

Jak się zapisać do programu lojalnościowego?

Nie ma potrzeby zapisywania. Każdy klient, który dokona rejestracji w naszym sklepie jest automatycznie dopisywany do programu.

Za co otrzymam punkty?

Punkty możesz otrzymać za:

  • zapisanie się do newslettera
  • ocenę zakupionego produktu
  • zakup w sklepie
Jak wymienić punkty z programu?

Wkrótce więcej informacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium